Ana içeriğe atla

Nitelikli

<div class="LI-profile-badge"  data-version="v1" data-size="medium" data-locale="tr_TR" data-type="horizontal" data-theme="light" data-vanity="yusuf-mansız-0652b290"><a class="LI-simple-link" href='https://tr.linkedin.com/in/yusuf-mans%C4%B1z-0652b290?trk=profile-badge'>yusuf mansız</a></div>
Turu ankarada bitiriyorum.Kızılırmak ilçesi Asagialagoz köyünde harman yerinde konakladim.sağolsun hikmet abi ve bekci amca yardimci oldular.Gece yağışlı geçti muhtar hariç herkes celtigi kapatmaya geldiler tabii ben bu sesleri duyuyordum neyse erken kalktim cay sohbet vs kahvaltiyi yaptik.Yol uzun yetişme telasiyla topukladik.Ankara yolu üzerinde inişli çıkışlı devam ettik.Yalniz akkaynak civari iki tane baba dağ tirmandim birisi bizim namideger gavur dagindan yüksek diğeri az küçüğü tabii oncesinde de baya tırmanış vardi.Acikcasi rahat giderim dediğim ankara yolu baya çileli oldu.zaten rekor 155 km yaptim sanirim siz siz olun 100 km gecmeyim birde ankaraya vardim deyip aşti ye 25 km daha pedallamak acı üstüne aciydi.işin şakası bu bizim için yani turcular için işin normal kısmı asil meseleler var uzun uzun yazacagim insallah.

Yorumlar

Popüler Yayınlar