Ana içeriğe atla

Nitelikli

<div class="LI-profile-badge"  data-version="v1" data-size="medium" data-locale="tr_TR" data-type="horizontal" data-theme="light" data-vanity="yusuf-mansız-0652b290"><a class="LI-simple-link" href='https://tr.linkedin.com/in/yusuf-mans%C4%B1z-0652b290?trk=profile-badge'>yusuf mansız</a></div>
Tur bisikletinde kadro seçimi: Tur bisikleti diğer yol,mtb vs bisikletlerden cok farklı dir. Gerek ağırlık gerek kadro yapısı olarak mesela; vsf400, fuji touring , surly markaları başta olmak üzere hammadde olarak cromealloy yani celik omur boyu kadro garantisi veriliyor. Benim tur bisikletim şu an
Alüminyum kadro kullanıyorum.kadro yapısı beni zorlamıyor değil suluk bağlantı delikleri az vs daha kırılgan ama çok şükür idare ediyor.kadro üst borusunun paralel olmasi yani düz olmasi büyük avantaj ayrica ne kadar cok baglanti noktası olursa o kadar avantaj .Özellikle yaz turlarında bol su taşımak gerekiyor ben bu sorunu 1.5 litre su arka bagaja koyuyorum matara 750 mm eksildikce tamamlıyorum ama çok uzun bir kurak bölge gecmedim çöl gibi eğer bu durum olursa iş değişir.Siz siz olun kadro seçiminde mutlaka boy ölcünüze uygun kadro secimi yapin.kaliteden şaşmayın derim iyi yolculuklar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar