Ana içeriğe atla

Nitelikli

<div class="LI-profile-badge"  data-version="v1" data-size="medium" data-locale="tr_TR" data-type="horizontal" data-theme="light" data-vanity="yusuf-mansız-0652b290"><a class="LI-simple-link" href='https://tr.linkedin.com/in/yusuf-mans%C4%B1z-0652b290?trk=profile-badge'>yusuf mansız</a></div>
Bugün klasik bisiklet merakım beni eski bir bisikleti toplayıp orjinal hale getirme isteğini içimde canlandirdi.
Wittler marka 1980 model bu bisikletin ellenmemiş aynısından buldum yalnız daha alma şansım olmadı. Kadro yapısı beni kendine o kadar çektiki hayran kaldım. Kadro siyah mükemmel ingiliz dizayn şehir bisikleti belki arka ve ön aktarmalar yükseltilse tur bisikleti olabilir. Kadro bildiğiniz metal
Ben yinede izlemeye devam edeyim belki bu sene alirim ve düzeltir sizinle paylaşırım.
Çalışmak istediğim bisiklet bu⬇


Yorumlar

Popüler Yayınlar